پرداخت هزینه های مربوط به درخواست پذیرش و هزینه های دیگر در ایران

منتشر شده در 15 بهمن 1397

 سوال دیگری که توسط علاقمندان به تحصیل، کار و اقامت در کانادا مطرح می شود مربوط به پرداخت هزینه های مربوط به امتحانات زبان، درخواست پذیرش، درخواست ارزشیابی مدارک (هزینه های « وس» که پیش از این توضیح داده شد) و مواردی از این قبیل است. با درنظر گرفتن این که صدور کارت های اعتباری بین المللی هنوز در ایران با مشکلات عملی و اجرایی روبروست شرکت هایی برای انجام خدمات فوق ایجاد شده اند.

«تهران پرداخت» یکی از گروه هایی است که در این زمینه فعالیت می کند. خدمات این گروه شامل موارد زیر می شود: خرید مستر کارت مجازی، ثبت نام آزمون «جی.آر.ای» و « تافل»، پرداخت هزینه درخواست پذیرش دانشگاهی، خرید کارت ویزا، پرداخت هزینه مربوط به اولین ورود به خاک کانادا ( لندینگ فی)، و غیره که در وبسایت این گروه توضیح داده شده است:

 http://www.tehranpayment.com/ 

گروه دیگری که در این زمینه فعالیت می کند «پی منت 24» نام دارد که خدمات زیر را ارایه می کند: افتتاح حساب «پی پل»، پرداخت با «وب مانی»، خرید با درگاه ویزا و مستر، صدور کارت هدیه «تراول ایزی»، صدور کارت هدیه (گیفت کارت)، و پرداخت هزینه های آزمون های بین المللی. اطلاعات بیشتر در بارۀ این گروه در نشانی زیر در دسترس شما گذاشته شده است:

https://payment24.ir/services

بدیهی است که برای انتقال مبالغ بالاتر معمولاً از خدمات کسانی استفاده می شود که با ایجاد دفاتر انتقال پول در ایران و کانادا، امکان جابجایی مبالغ بالاتر را برای مشتریان خود فراهم می کنند.

 


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده