پیام های تقلبی در زمینه پذیرفته شدن برای مهاجرت به کانادا

منتشر شده در 15 بهمن 1397

 با توجه به این که موفقیت در زمینه پذیرفته شدن برای مهاجرت به کانادا مستلزم داشتن شرایط خاصی است که برای بدست آوردن آن شرایط باید در آزمون های زبان شرکت کرد و در عین حال در صورت لزوم دارای سابقه تحصیلی یا کاری مشخصی بود، کسانی که در فعالیت های غیرقانونی خبره هستند گاهی با ارسال پیام های تقلبی به افراد علاقمند به مهاجرت به کانادا که فاقد شرایط لازم برای مهاجرت هستند به آنها اعلام می کنند که در قرعه کشی مهاجرت به کانادا پذیرفته شده اند و در مرحله بعدی به افرادی که به دام آنها افتاده اند اعلام می کنند که برای انجام امور اداری مربوط به مهاجرت، باید مبلغی را به حساب بانکی مشخصی که معمولاً در خارج از کاناداست منتقل کنند. بدیهی است که بعد از ارسال مبلغ، دیگر تماسی با فرد پرداخت کننده گرفته نخواهد شد و مبلغ ارسالی نیز برای همیشه از دست خواهد رفت.

باید به این نکته توجه داشت که برخلاف کشور آمریکا، در کانادا برای انتخاب مهاجرین قرعه کشی انجام نمی شود و مسیرهای مهاجرت به کانادا همان مسیرهایی هستند که در تالار عمومی گروه توضیح داده شده اند. مسیرهای کوتاه و سریع مهاجرت به کانادا که فقط از طریق پرداخت مبالغ مشخص و گاهی گزاف در اختیار افراد علاقمند به مهاجرت گذاشته می شوند معمولاً نتیجه ای جز از دست دادن پول و وقت و انرژی ندارند.

یکی از روش های کلاهبرداری دراین زمینه ارسال پیام تحت عنوان «اداره اسکان کانادا» است که در آن به فرد دریافت کننده پیام اعلام می شود که برای مهاجرت پذیرفته شده است و بعد از آن از وی مبالغی دریافت می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می تواند به وبسایت زیر مراجعه کنید:

https://twitter.com/citimmcanada/status/776870796908199936?lang=en   


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده