دو برابر کردن شانس موفقیت در برنامه اکسپرس اینتری

منتشر شده در 13 بهمن 1397

 برای دو برابر کردن شانس موفقیت در برنامه اکسپرس اینتری، زن و شوهر به طور مجزا می توانند در برنامه اکسپرس اینتری پروفایل ایجاد کنند. مزایای این اقدام عبارتند از:

الف. دو پرونده به طور جداگانه بررسی می شود؛

ب. هر کدام از زن و شوهر می توانند بدنبال گرفتن پیشنهاد کاری (جاب آفر) باشند تا امتیاز خودشان را بالاتر ببرند؛

پ. امکان شرکت در برنامه های اکسپرس اینتری استانی نیز برای هر کدام به طور جداگانه فراهم خواهد شد.

سوالی که مطرح می شود این است که آیا بعد از تشکیل پروفایل، در صورتی که یکی از دو نفر «دعوتنامه برای درخواست» (آی.تی.اِی) را دریافت کند آیا همسر وی باید درخواست خودش را که منجر به دریافت دعوتنامه نشده است پس بگیرد تا ادامه روند برنامه اکسپرس اینتری قابل پیگیری باشد؟ پاسخ به این سوال مثبت است.

سوال بعدی این است که اگر هم زن و هم شوهر دعوتنامه بگیرند چه باید بکنند؟ انتخاب آن متقاضی که شانس بیشتری برای موفقیت در برنامه اکسپرس اینتری دارد بهترین گزینه خواهد بود همان طور که در متن زیر توضیح داده شده است:

So, in case you receive ITA for both the profiles, you may choose the one which have better prepared documents and clean background verification record. It will be crucial when you submit your visa application with required documents. Proper documents, and clean background check, makes your visa processing quick and trouble free.

https://www.quora.com/Can-my-spouse-and-I-apply-for-Canadian-express-entry-twice-at-the-same-time-one-with-her-as-primary-applicant-and-one-with-me-as-the-primary-one-What-happens-if-both-applications-get-approved

 


هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

نظر خود را درباره مطلب بالا بیان کنید


کاراکتر باقیمانده